Copywriting

Copywriting je opravdová disciplína.

Nejde jen o to, jak napsat text. Psát umí každý. Hodně webů a eshopů taky tak vypadá.

Jde o to, psát pro lidi, aby chtěli text číst, aby byl pro ně informačně hodnotný, dal jim nějakou přidanou hodnotu, něco, co u stejného popisu výrobku na jiném webu nezískají.

To se dá s vtipem a nadsázkou ještě v pohodě zvládnout. Stačí mít dobrý pravopis, trochu důvtipu a znalost svého potencionálního zákazníka.

Problém vzniká tehdy, kdy je potřeba zároveň cílit text tak, aby byl zajímavý pro vyhledávače. Je důležité zjistit klíčová slova, která klienti hledají jako odpověď na svůj požadavek nebo problém.

Dost často se pak sklouzne k tomu dělat text, který je vytapetován klíčovými slovy. Tím se stává takřka nečitelným pro běžné lidi.

Důležité je i členění textu, odrážky…

Vše, co zvyšuje čitelnost pro běžné lidi. Běžný člověk totiž nezačne celý text číst, ale tzv. ho skenuje očima a čte jen záchytné body. Až pokud ho zaujmou, začne číst celý článek.

Neméně důležité je pro vyhledávače propojení webu, zpětné odkazy a další. Dost podstatná je i znalost jazyka. Nikdo nechce číst hrubky.

Pokud si text napíšete sami, dokážeme jej jenom překontrolovat, analyzovat, upravit neobratné výrazy. Korektura jazyka je samozřejmostí.

Také můžete celé texty nechat dle vašich podkladů a požadavků na nás. Máme zkušenosti s textací webů, produktů e-shopu, popisků na sociální sítě atd.

Rádi vymyslíme i slogan na váš produkt nebo celkové heslo pro vaši značku.

Jsme kreativní, rádi vymýšlíme nové věci a text je pro nás hra, kterou se rádi bavíme.

Tvoříme a spolupracujeme

Přejít nahoru