Lucie Radošinská a Veronika Tomanová skvělá dvojka, která tě provede vším, co pro pořádný rozjezd podnikání potřebuješ!
4 setkání v malé skupině
STRATEGICKÝ ROZJEZD TVÉHO PODNIKÁNÍ
Vrhla ses do podnikání, čekáš klienty, peníze a nic se neděje?
Máme pro tebe přesný návod, strategické kroky a úkoly! Jdeš do toho?
Začni konečně prodávat! Nepotřebuješ magnet ani kurz, jen svoje znalosti!
1. týden – Kdo jsi, co prodáváš, kdo je cílovka, vyladění osobního profilu, prodejní strategie
2. týden – Cenotvorba, návod na strategii přes osobní profil, jak na konzultace zdarma
3. týden – Jak na placené konzultace (co říct, jak reagovat, způsoby komunikace)
4. týden – Tipy k prodejní stránce (kde, kdy, proč, jak)
JAK NA ÚSPĚŠNOU FB SKUPINU + 100 KONTAKTŮ DO SKUPINY
Chceš rozjet FB skupinu? Chceš mít zapojený členy? Chceš vědět, jaký obsah sdílet? Chceš vědět, jak do skupiny přivádět nové relevantní členy?
1. týden – správné nastavení FB skupiny a odkazy na ni – správné nastavení databáze, výběr e-mailingového systému
2. týden – co dávat za příspěvky – konkrétní tipy na obsah
3. týden – vyladění osobního profilu, strategie osobního profilu
4. týden – zhodnocení osobního profilu a výsledků, zpětná vazba na obsah
JAK NA EFEKTIVNÍ A ATRAKTIVNÍ MAGNET
Potřebuješ magnet? Potřebuješ vědět jak nalákat klienty? Co tvoji klienti řeší? Jak napasovat magnet na tvou placenou službu? Potřebuješ se naučit co s tím udělat dál? Kam ho umístit, jak to celý nastavit?
1. týden – jaký magnet udělat
2. týden – pracovní (hrubá) verze magnetu, zhodnocení, zpětná vazba
3. týden – konečná verze magnetu – naše zhodnocení, refernece, doporučení
4. týden – technické nastavení magnetu (doporučení a návody – kam, kde, kdy a jak)
JAK NA ÚSPĚŠNOU DATABÁZI+ 100 KONTAKTŮ DO DATABÁZE
Chceš naplnit svou databázi? Chceš mít kontakty, které otevírají tvoje e-maily? Chceš vědět, jaký obsah posílat? Chceš vědět, jak prostřednictvím e-mailingu prodávat?
1. týden – jaký e-mailingový systém vybrat a jak ho správně nastavit, správná automatizace, objednávkový systém
2. týden – co posílat za obsah, konkrétní strategické tipy na rozesílku
3. týden – vyladění osobního profilu, strategie osobního profilu
4. týden – zhodnocení osobního profilu a výsledků, zpětná vazba na obsah