Známe to všichni. Nakupí se věci, které se musí vyřešit, není to až tak problémové, náročné, ale nikomu se do toho nechce. Jsou to takové maličkosti, které ve velké firmě dělá běžně sekretářka.
Jenomže! Co když máte jen malou firmu? Nebo nejste vůbec firma, ale malý živnostník, nebo dokonce soukromá osoba.
Pak je řešení jednoduché. Nechcete zaměstnávat sekretářku na plný úvazek, nechcete jí platit dovolenou, odvody a všechny platby, které vzniknou, když má člověk zaměstnance.
Z toho vnikla moje myšlenka…
Moje hlava byla vždy zahlcená požadavky příbuzných, známých, kamarádů…
Všichni něco řeší, a řešit se jim to nechce. Ať už se jedná o telefonování s úřady, hledání postupů na internetu, napsání životopisu, objednání letenek (optimální cena), objednání taxi, v ČR i cizině, tohle všechno se nikomu nechce řešit.
Tak oslovují mě, ať to telefonicky, emailem, nebo jakýmkoliv způsobem vyřídím za ně.
I obyčejná žádost o kompenzační bonus se může stát prokletím.
Stejně jako různé podání přes datovou stránku nebo elektronický podpis (i ten umíme vytvořit).
Něco, co se vám zdá složité, co jde zařídit i za pár minut po telefonu, případně mailem, ale vy nevíte jak to sepsat, nebo se vám jen nechce s tím ztrácet čas.
Proč platit sekretářku celý den, když vlastně na těch pár úkonů stačí zaplatit třeba jen hodinu.
Může to být změna dodavatele, může to být komunikace se stávajícím i budoucím klientem, komunikace s úřady, poštou, změny v doručení PPL, reklamace, prostě cokoliv.
Mám telefon přirostlý k uchu a prsty ke klávesnici. Neváhejte se na mě obrátit kdykoliv s čímkoliv. Jsem plně k dispozici vás zbavit otravných povinností.
V případě, že jste z Brna, Vám můžu být po ruce i fyzicky. Zastoupení na úřadech, odvoz pošty a balíků na poštu, vyzvednutí zásilek, vyzvednutí objednávek z e-shopů, dovoz potřebných věcí na místo určení, dovoz nákupů. Uvaření a dovoz jídla (moje specialita).
Můžu se stát naplno vaší asistentkou v jakémkoliv odvětví. Ulehčím vám život. Já přeberu vaše povinnosti a vám zůstane čas na důležitější věci.